Kategorie

Szukaj


facebook

REGULAMIN

Realizacja Zamówień

1.       Listy gości:


a)      Lista gości do zaproszeń: Poprawna lista gości do zaproszeń jest odmieniona (np. Joannę i Karola Lewandowskich z dziećmi), bez myślników, NIEpisana wielkimi literami (pisane z wielkiej litery, pozostałe małe = 'Jak Nazwy Własne'), bez numeracji, wypisane jedno pod drugim. Do obcojęzycznych zaproszeń nie wstawiamy imion i nazwisk gości (tj. zaproszenia wykropkowane).
b)     Lista gości do winietek: Poprawna lista gości do winietek jest nieodmieniona (np. Joanna Lewandowska), dla każdego gościa osobno,  bez myślników, NIEpisana wielkimi literami (pisane z wielkiej litery, pozostałe małe = 'Jak Nazwy Własne'), bez numeracji, wypisane jedno pod drugim. 
c)     Prosimy o sprawdzenie poprawności danych przed wysłaniem i przed akceptacją projektu. 

2.       Minimalne zamówienie:

a)     Menu - 10 sztuk
b)     Zaproszenia ślubne - 25 sztuk
c)     Winietki - 36 sztuk
d)     Zawieszki - 36 sztuk
e)     Karty na koszyczek ratunkowy - 2 sztuki (para)
f)     Tablice Rejestracyjne - 2 sztuki (para)
g)     Numery stołów - 4 sztuki
h)     Mniejsze zamówienia nie są realizowane
i)      Mniejsze zamówienia mogą być zrealizowane i spersonalizowane za dodatkową opłatą 30zł.

 

3.       Dodruk / domawianie
a)     Dodruk/domawianie jest dodatkowo płatne: 30zł + koszt domawianych produktów + koszt wysyłki
b)     Dodruk trwa minimum tydzień (w zależności od ilości domawianych produktów i ilości zamówień w danym okresie).
c)     Dodrukowujemy tylko zaproszenia wykropkowane (nie wstawiamy imion i nazwisk gości)
d)     Przy dodruku nie personalizujemy kopert.
e)      Czasami dodruk nie jest możliwy.

 

4.       Usługi dodatkowo płatne:

a)     Personalizacja próbki lub zamówienia poniżej ilości minimalnej – 35zł
b)     Dodruk –30zł + koszt dodrukowywanych przedmiotów + koszt wysyłki.
c)     Osobna wersja tekstowa zaproszenia dla rodziców (nawet jeśli ma być "tylko" usunięta informacja "wraz z rodzicami"- 15 zł.
d)     Zawiadomienia o ślubie (zaproszenia tylko na ślub) / zaproszenia obcjojęzyczne z wypisaną listą gości -15zł.
e)      Inne wersje tekstowe zaproszeń (dla rodziców chrzestnych, świadków i inne) są dodatkowo płatne 15 zł/każda wersja.
f)     Teksty na zawieszki jeśli jest więcej tekstów niż przysługuje do zamówienia - 5zł/każdy kolejny tekst



  1.      Projekty
    a)      Do zaproszeń zawsze jest wykonywany i wysyłany do akceptacji projekt. Po zaakceptowaniu projektu do druku nie ma możliwości dokonywania zmian.
    b)     Do dodatków dostępnych na sklepie nie są przesyłane projekty do akceptacji.



  2.         Zaproszenia i dodatki są wykonywane ręcznie z zachowaniem charakteru rękodzieła co oznacza, że poszczególne produkty mogą się nieznacznie od siebie różnić. 

  3.        Kolory:
    a) przedstawione na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych barw. Wynika to m.in. z ustawień monitora oraz różnic pomiędzy CMYK a RGB
    b) we wstążkach o tym samym numerze kolorystycznym mogą występować minimalne różnice w odcieniu wstążki.

    c) jeśli dzielą Państwo zamówienie na kilka części (np. najpierw zawieszki, potem winietki) oraz przy dodruku produktów kolor nadruku może się różnić. 
    d) zawsze po wskazaniu przez Państwa jest możliwość otrzymania podpisanych próbek wybranych wstążek za darmo. Konieczne jest jedynie opłacenie przesyłki. Należy mieć na uwadze, że kolor tasiemki może się różnić w zależności od partii mimo tego samego numeru producenckiego.
    e) zawsze po wskazaniu przez Państwa jest możliwość otrzymania podpisanych próbek papierów za darmo. Konieczne jest jedynie opłacenie przesyłki.
  4.       Rezygnacja z zamówienia / zwroty:

a)     Zaproszeń - po dokonaniu wpłaty, przed otrzymaniem na maila projektu: Jest możliwa, cała wpłata jest zwracana na konto wskazane przez kupującego.
b)     Zaproszeń - po dokonaniu wpłaty, po otrzymaniu na maila projektu, przed zaakceptowaniem do druku: Jest możliwa, ale wpłata zostaje pomniejszona o 100zł (wartość wykonania projektu). Wpłata dokonana przez kupującego jest pomniejszana o 100zł, jeśli wpłata - (minus) 100zł daje liczbę ujemną to nie jest zwracane nic.
c)      Zaproszeń - po dokonaniu wpłaty, po otrzymaniu na maila projektu, po zaakceptowaniu do druku: jest możliwe odstąpienie od umowy, wpłacona kwota nie jest zwracana.
d)     Na dodatki personalizowane (zawieszki, winietki, menu itp.):  nie jest możliwa. Proszę o przemyślane zakupy dodatków, bo nawet jeśli czas realizacji przekracza datę Państwa ślubu to nie można zrezygnować z zamówienia ponieważ rozpoczynamy realizację od razu po zaksięgowaniu wpłaty (np. drukujemy, przygotowujemy kokardki, tniemy papier itp.) i nawet jeśli nie zdążymy ukończyć zamówienia przed Waszym ślubem to jest ono w trakcie realizacji. Jeśli nie jesteście pewni to nie składajcie zamówienia tylko zapytajcie mailowo o dokładną datę realizacji! Czas realizacji można sprawdzić samemu - jest podany na stronie w odpowiedniej zakładce :) 
Od realizacji dodatków personalizowanych można jedynie odstąpić, czyli wpłacona kwota nie jest zwracana! 

e)      Na dodatki niepersonalizowane: można zrezygnować do momentu nadania paczki. Po nadaniu paczki nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia. Jednak dodatki niepersonalizowane (gotowe, paczkowane) można zwrócić na swój koszt do 2 tygodni od momentu otrzymania paczki bez podania przyczyny. Ze względów księgowych prosimy o odesłanie paragonu, ale nie jest to konieczne. Do paczki prosimy odesłać oświadczenie o zwrocie towaru z podpisem. Zwracane produkty nie mogą być używane, muszą być przesłane w oryginalnym opakowaniu!
f)    Przed fizycznym dokonaniem zwrotu (czyli przed nadaniem przesyłki) prosimy o maila z informacją, że chcą Państwo dokonać zwrotu. Możemy wtedy podesłać wzór "odstąpienia od umowy" oraz będziemy wiedzieli, że mamy oczekiwać paczki. Chcemy aby ewentualne zwroty przebiegały sprawnie i aby nie ponosili Państwo z tego powodu nadmiernych kosztów. 

g)    Zwrot jest dokonywany na to samo konto bankowe z którego wpłynęła wpłata lub inne wskazane przez klienta możliwie najszybciej po otrzymaniu paczki.
h) opłatami związanymi z nieodebraniem paczki i odesłaniem jej do nas przez firmę kurierską/Pocztę Polską będą obciążani klienci, którzy nie wywiązali się z umowy (tj. nie odebrali paczki). 

9. Reklamacje

a) dotyczące błędów w druku są przyjmowane bez względu na czas dostawy produktów do Państwa, jednak dla własnej wygody prosimy sprawdzić tekst jak najszybciej (ewentualne poprawienie produktów zajmuje czas). 
b) dotyczące braków ilościowych są przyjmowane w ciągu tygodnia, bowiem tylko wtedy jesteśmy w stanie zweryfikować zgłoszenie (zdjęcia paczki, nagranie).
c) błędy powstałe nie z naszej winy (np. zaakceptowali Państwo błędną wersję zaproszeń, podali inny kolor nadruku niż chcieli, wybrana czcionka się nie podoba) są nieuznawane.
d) są rozpatrywane możliwie jak najszybciej. Jednak proszę pamiętać, że jeśli czekają Państwo ze zgłoszeniem do ostatniej chwili to nie damy rady dodrukować/ poprawić błędnie wykonanych produktów "od ręki" - na to trzeba czasu, więc prosimy o jak najszybsze sprawdzenie paczki 
e) jeśli nie mają Państwo możliwości sprawdzić paczki w wyżej wymienionym terminie to proszę poprosić o to zaufaną osobę (np. tę, która paczkę odbierała). 
f) dotyczące kolorów wydruku - prosimy pamiętać, że drukujemy na profesjonalnych maszynach pozwalających uzyskać dobrą jakość druku, jednak projekt/zdjęcie wyświetlane na monitorze zawsze różni się od wydruku. Wynika to z ustawień monitora, oświetleniem oraz różnicami w kolorach CMYK i RGB.
g) nie uznajemy reklamacji dotyczących kolorów wstążek oraz użytych papierów. Jeśli chcą Państwo konkretny kolor wstążki/kolor i fakturę papieru to ZAWSZE można zamówić u nas darmową próbkę (płaci się jedynie za przesyłkę) aby zobaczyć ją na żywo. Jeśli wybrany papier lub/i wstążka się Państwu nie podoba - to niestety nie jest to nasza wina. 
h) Jeśli już dojdzie do reklamacji: napisz maila z konkretną informacją co jest nie tak i czego żądasz, dla pewności podaj numer zamówienia, swoje imię i nazwisko oraz datę ślubu (na lakoniczne maile typu: "Proszę o telefon!!!!111!!!" nawet nie odpowiadamy), postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej co zrobić w sytuacji, która się przytrafiła i poszukamy sensownego rozwiązania. 
i) Jeśli coś źle zrobimy to staramy się (oczywiście patrząc na datę ślubu) przysłać Państwu nowe produkty, a poprzednich zazwyczaj nie potrzebujemy (nic nie trzeba odsyłać). Czasami konieczne jest załączenie zdjęć do maila a jeśli nie mogą Państwo ich wykonać odesłanie źle wykonanego produktu.

10.     Zastrzegam sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny w każdym momencie realizacji. Wniesioną wpłatę zwracam na to samo konto lub inne wskazane przez klienta.  Jak każdy artysta bywam ekscentryczna ;-) więc jeśli zamówienie lub zachowanie klienta nie będzie mi się podobało to zastrzegam sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez dodatkowych tłumaczeń.

11.   Zamówienia nieopłacone w ciągu 5 dni roboczych będą anulowane. 

12.   W każdej chwili mają Państwo prawo do wglądu do swoich danych, ich modyfikacji lub usunięcia. Prosimy przesyłać na naszego na naszego firmowego maila pracownia@ochparty.pl tylko dane niezbędne do realizacji zamówienia. 

13.  Oferta przedstawiona na stronie ochparty.pl nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. 

14.  Jeśli nie widzą Państwo opisów produktów/zdjęć itp. należy wyczyścić cookies w przeglądarce (tzw. ciasteczka).

15.  Firma zarządzająca stroną: Projektownia Justyna Ochenduszko, ul. Dojazd 2, 41-250 Czeladź, NIP: 629-241-70-97, email: pracownia@ochparty.pl