Kategorie

Szukaj


facebook

REGULAMIN

 

Traktuję wszystkich klientów jak poważnych, rozsądnych ludzi. Nie przyjmuję więc tłumaczeń, że nie zapoznali się Państwo z czasem realizacji bądź regulaminem! W razie pytań proszę o kontakt email. 


Strona ochparty.pl nie jest standardowym sklepem - prawie wszystko jest rękodziełem - proszę więc o wyrozumiałość w niektórych kwestiach. Reguły w nim obowiązujące są przedstawione w tym regulaminie. Proszę o wzajemny szacunek i miłą współpracę oraz korespondencję mailową. 



Realizacja Zamówień

 

  1.        Złożenie zamówienia na sklepie ochparty.pl oznacza przeczytanie, zrozumienie oraz pełną akceptację regulaminu oraz czasów realizacji. Jego nieznajomość nie zwalnia od przestrzegania zasad w nim zawartych.

    Jeśli czegokolwiek nie rozumiesz lub nie zgadzasz się z jakimkolwiek punktem nie zamawiaj - najpierw zapytaj mailowo!
    Składając zamówienie zaznaczasz informację że się zapoznałeś i że akceptujesz moje zasady!

 

  1.        Czas realizacji

a)     jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym (zazwyczaj jeden dzień po dokonaniu przez Państwa przelewu).
b)     Podane w zakładce „Czas realizacji zamówień” czasy realizacji nie są skracane – wynika to z dużego zainteresowania naszą ofertą.
c)     Czas realizacji jest przedstawiony w zakładce "czas realizacji zamówień" dostępnej w zakładce na stronie głównej "Regulamin/ czas realizacji". 
d)     Czas realizacji jest liczony w dniach roboczych. Kalkulator dni roboczych dostępny TUTAJ

 

  1.        Listy gości :

a)     Prosimy o przesyłanie OSTATECZNYCH list gości, bowiem zmiany osób /dopisanie gości itp.  często jest niemożliwe.
b)     Listę gości można dosłać później. W przypadku zaproszeń nawet po zaakceptowaniu projektu do druku, w przypadku winietek po ok. 7 dniach roboczych od zamówienia (+/- 2 dni). 
c)      Lista gości do zaproszeń: Poprawna lista gości do zaproszeń jest odmieniona (np. Joannę i Karola Lewandowskich z dziećmi), bez myślników, NIEpisana wielkimi literami (pisane z wielkiej litery, pozostałe małe = 'Jak Nazwy Własne'), bez numeracji, wypisane jedno pod drugim. Do obcojęzycznych zaproszeń nie wstawiamy imion i nazwisk gości (tj. zaproszenia wykropkowane).
d)     Lista gości do winietek: Poprawna lista gości do winietek jest nieodmieniona (np. Joanna Lewandowska), dla każdego gościa osobno,  bez myślników, NIEpisana wielkimi literami (pisane z wielkiej litery, pozostałe małe = 'jak w zdaniu'), bez numeracji, wypisane jedno pod drugim.
e)      Niepoprawnie uzupełniona lista gości może wydłużyć czas realizacji o kilka dni.
f)       Nie ingerujemy w przesłane teksty, listy gości (imiona i nazwiska), nie poprawiamy błędów ortograficznych/ stylistycznych/ literowych/błędów odmiany, nie odmieniamy imion i nazwisk, nie zmieniamy drukowanych liter na ‘Jak Nazwy Własne’.
g)     Prosimy o sprawdzenie poprawności danych przed wysłaniem i przed akceptacją projektu. Przesłanie poprawnej listy i danych leży w Państwa interesie. Proszę pamiętać, że do winietek, zaproszeń i adresowania kopert należy sporządzić różne listy - podczas przesyłania list nie sprawdzamy ich w ogóle.
h) przesłanie więcej niż jednej listy gości może spowodować użycie błędnej listy za co nie odpowiadamy chyba, że dopłacą Państwo 15zł celem 'ubezpieczenia' - bez tej dopłaty nie odpowiadamy za ewentualne użycie niepoprawnej listy gości, nie uznajemy z tego powodu reklamacji.

 

  1.        Minimalne zamówienie:

a)     Menu - 10 sztuk
b)     Zaproszenia ślubne - 25 sztuk
c)     Winietki - 36 sztuk
d)     Zawieszki - 36 sztuk
e)     Karty na koszyczek ratunkowy - 2 sztuki (para)
f)     Tablice Rejestracyjne - 2 sztuki (para)
g)     Numery stołów - 4 sztuki
h)     Mniejsze zamówienia nie są personalizowane (zawierają przykładowy tekst, czcionki, wstążki itp.)
i)      Mniejsze zamówienia mogą być personalizowane za dodatkową opłatą 30zł.

 

  1.        Dodruk / domawianie

a)     Polecamy zakupić  zapasowe, wykropkowane zaproszenia, puste winietki itp.
b)     Dodruk/domawianie jest dodatkowo płatne: 30zł + koszt domawianych produktów + koszt wysyłki
c)     Dodruk trwa minimum tydzień (w zależności od ilości domawianych produktów i ilości zamówień w danym okresie).
d)     Dodrukowujemy tylko zaproszenia wykropkowane (nie wstawiamy imion i nazwisk gości)
e)     Przy dodruku nie personalizujemy kopert.
f)      Czasami dodruk nie jest możliwy.

 

 

  1.        Próbki

a)     Próbki zaproszeń można zamówić dodając do koszyka 1 (jedną) sztukę wybranego zaproszenia. W jednym zamówieniu można zakupić maksymalnie 5 sztuk próbnych zaproszeń. Nie można dodawać dwóch takich samych zaproszeń do koszyka (o jednakowym numerze id), bo będą wysłane i tak takie same!!!
b)     Próbki to ogólny przykład wykonania naszych produktów dlatego próbki nie są personalizowane (wysyłane z przykładowym tekstem, nadrukiem, wstążkami itp.).
c)      Nie wysyłamy próbek dodatków (np. winietek, zawieszek).  Zamówienia zawierające pojedyncze sztuki dodatków (mniej niż ilości minimalne):
– będą anulowane, a wpłacona kwota będzie zwrócona na konto kupującego
– dodatki będą wysyłane losowo takie jak mamy na stanie, nawet jeśli są całkowicie inne niż zamówione
d)    Personalizacja próbki to koszt 50 zł.
       Przez personalizację rozumiemy:
       - nadruk wybranego koloru/zdjęcia, lub/i
       - wykorzystanie wybranego koloru wstążki, lub/i
       - nadrukowanie wybranego tekstu/czcionek, lub/i
       - inne zmiany.
       W próbkach niepersonalizowanych są to elementy losowe!!! (zazwyczaj wysyłamy takie jak na zdjęciu głównym danego zaproszenia).
e)    Czas wykonania próbki to ok. 5-7 dni roboczych + czas dostawy. Listy wysyłane są tylko w piątki lub w soboty. Do czasu wykonania próbki personalizowanej należy doliczyć 5 dni roboczych - czas wykonania projektu. 

 

 

  1.        Usługi dodatkowo płatne:

a)     Personalizacja próbki – 50zł
b)     Personalizacja zamówienia poniżej ilości minimalnej – 50zł/ każdy rodzaj produktu, który nie spełnia ilości minimalnych.
c)     Dodruk – 50zł + koszt dodrukowywanych przedmiotów + koszt wysyłki.
d)     Osobna wersja tekstowa zaproszenia dla rodziców (nawet jeśli ma być "tylko" usunięta informacja "wraz z rodzicami"- 15 zł.
e)     Zawiadomienia o ślubie (zaproszenia tylko na ślub) / zaproszenia obcjojęzyczne z wypisaną listą gości -50zł.
f)      Inne wersje tekstowe zaproszeń (dla rodziców chrzestnych, świadków i inne) są dodatkowo płatne 15 zł/każda wersja.
g)     Teksty na zawieszki jeśli jest więcej tekstów niż przysługuje do zamówienia - 5zł/każdy kolejny tekst
h)     Projekty indywidualne – cena ustalana indywidualnie
i)      Realizacja ekspresowa: +50% wartości zamówienia, min. 50zł (szczegóły w zakładce „czas realizacji”)
j)      Realizacja superekspres: +100% wartości zamówienia, min. 100zł (szczegóły w zakładce „czas realizacji”)

 

 

  1.        Inne wersje tekstowe zaproszeń

a)     Zawiadomienie o ślubie nie jest dodatkowo płatne jedynie pod warunkiem, że ma identyczny tekst jak zaproszenie (pominięta zostaje jedynie informacja o weselu, potwierdzenie przybycia i wierszyk z prośbą o pieniądze zamiast prezentów), nie ma listy gości (zaproszenia wykropkowane), front zawiadomień jest taki sam jak zaproszeń.
b)     Jeśli zawiadomienie ma mieć inny tekst lub wpisaną listę gości wersja ta jest dodatkowo płatna - jednorazowo za projekt 15 zł.
c)     Wersje w innych językach są wykonywane tylko po przesłaniu przez Państwa gotowego tekstu. Nie wykonujemy tłumaczeń. Inne wersje tekstowe trzeba przesłać w jednym pliku z wersją polską, jeśli jest dosłana później konieczna jest większa dopłata klik tutaj  
d)     Inne wersje językowe zaproszeń są dodatkowo płatne: jednorazowo +15/projekt, chyba że dosyłacie tekst po otrzymaniu projektu polskiej wersji to 50zł/projekt. Zaproszenia obcojęzyczne nie mają personalizowanej listy gości (tylko zaproszenia wykropkowane).
e)     Niektóre czcionki nie posiadają znaków diakrytycznych używanych w innych językach - gwarantujemy tylko polskie czcionki.
f)     Do cyrylicy można zastosować tylko czcionkę F5.
g)     Zaproszenia z tekstem dla rodziców są dodatkowo płatne. Dysponujemy bazą przykładowych tekstów dostępnych po kontakcie email.
h)    W zaproszeniach dla rodziców nie usuwamy treści „wraz z rodzicami”.  Jest to dodatkowo płatne +15zł. Bezpłatnie można ten tekst usunąć ze wszystkich zaproszeń bądź pozostawić we wszystkich zaproszeniach.
i)     Przy zamówieniu zaproszeń powyżej 25 sztuk personalizacja i projekt jest w cenie, pod warunkiem, że każde zaproszenie ma identyczną treść.

 

  1.  Dodatki ślubne (winietki, zawieszki, menu itp.)

    a)   w Państwa interesie leży podanie danych do zamówionych dodatków. My nie pilnujemy Państwa ;-)
    b)   prosimy o wysyłanie ostatecznych list gości do winietek - należy ją przesłać najpóźniej po ok. 7 dniach od momentu zamówienia (+/- 2 dni) 
    c)   W zależności od tego co Państwo zamówili zazwyczaj trzeba podać (najlepiej w uwagach podczas zamówienia):

    • Państwa imiona
    • wybraną czcionkę
    • kolor nadruku (jeśli dotyczy)
    • datę ślubu
    • wybrane teksty na zawieszki

    d)   brak ww. danych może wydłużyć czas realizacji lub wyślemy np. bez Państwa imion, bez daty ślubu. Dostarczenie danych niezbędnych do realizacji leży w Państwa interesie.
    e)  TEKSTY NA ZAWIESZKI:

    • Prosimy wybrać teksty na zawieszki, na każde 24 zawieszki na alkohol może przypadać 1 tekst, czyli np. 48 zawieszek -2 teksty, 72 zawieszki - 3 teksty, 96 zawieszek - 4 teksty, 120 zawieszek - 5 tekstów, 144 zawieszki - 6 tekstów, 168 zawieszek i więcej - 12 różnych tekstów.
    • Można wybrać więcej tekstów, ale wtedy każdy kolejny tekst jest dodatkowy płatny 5zł/tekst i należy wtedy powiększyć kwotę przelewu. (np. przy zamówieniu 72 sztuk – trzy teksty w cenie, pozostałych nie wydrukujemy lub będą dodatkowo płatne). 
    • Przykładowe teksty (można przesłać swoje) znajdują się w zakładce "czcionki, teksty" KLIK

    f)  Jeśli zamawiają Państwo kilka tekstów sa one wysyłane w równej ilości (nie przyjmujemy zamówień np. na 36 zawieszek z tekstem A, 5 zawieszek z tekstem B itd. - wszystkie w miarę możliwości dzielimy po równo).

    g) okrągłe winietki sprzedawane są samodzielnie, z podstawką metalową lub ze szpilką (w zależności od wyboru cena ulega zmianie). Nie sprzedajemy babeczek, cukierków, Ferrero Rocher, owoców. Produkty w które chcą Państwo wbić winietkę są do kupienia we własnym zakresie. 

    h) owijki na czekoladę: sprzedajemy tylko owijki na czekoladę - czekoladę należy kupić we własnym zakresie. 



  2. Projekty
    a)      Do zaproszeń zawsze jest wykonywany i wysyłany do akceptacji projekt. Po zaakceptowaniu projektu do druku nie ma możliwości dokonywania zmian.
    b)     Do dodatków dostępnych na sklepie nie są przesyłane projekty do akceptacji.
    c)     Do zaproszeń konieczne jest uzupełnienie i wysłanie na maila pliku „dane do zaproszeń – do uzupełnienia”, który można pobrać w zakładce „Czcionki, teksty”, jest on podstawą wykonania projektu.
    d) Za wykonanie projektu zaproszeń zamówionych poprzez sklep się nie płaci ( o ile zamówienie jest powyżej ilości minimalnych)
    e) Projekty indywidualne są płatne, wyceniane indywidualnie
    f) Przy projektach i składach tekstu zaproszeń dopuszczalne jest wprowadzenie zmian 3 (trzy) razy. Dlatego prosimy aby starać  się jednorazowo zgłaszać wszystkie poprawki. Każda kolejna zmiana (po trzeciej bezpłatnej) - nawet czcionki, układu, wielkości liter jest dodatkowo płatna 30 zł.
    g) Zmiana danych po zaakceptowaniu projektu jest dodatkowo płatna!

    h) Zastrzegamy sobie prawo do włączenia do regularnej oferty projektów, które były wykonane na indywidualne zamówienie. Nie uprawnia to klientów do żądania zwrotu kosztów projektu, nie uprawnia do dodatkowych rabatów z tego tytułu. 
    i) W cenie indywidualnego projektu zaproszeń jest projekt dodatków, jednak projekt dodatków wykonujemy dopiero po zaakceptowaniu projektu zaproszeń i zamówieniu minimum 25 sztuk zaproszeń. Zamówienia na dodatki są realizowane na 1-3 miesięcy przed ślubem. 
    j) W cenie menu jest tylko jedna zmiana projektu. Prosimy więc o wypisanie wszystkich uwag w jednym mailu, ponieważ każda kolejna zmiana będzie dodatkowo płatna.



    * Każdorazowo Klient proszony jest o sprawdzenie czy na projekcie wszystkie informacje ( nazwiska, daty itp.) zgadzają się oraz czy nie ma błędów literowych. Niezależnie od tego czy przesłany tekst był poprawny przed akceptacją do druku, Klient jest zobowiązany sprawdzić projekt oraz przesłać mailem informację o treści: AKCEPTUJĘ PROJEKT DO DRUKU.


  3.    Zaproszenia i dodatki są wykonywane ręcznie z zachowaniem charakteru rękodzieła co oznacza, że poszczególne produkty mogą się nieznacznie od siebie  różnić. 


  4.   Kolory:
    a) przedstawione na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych barw. Wynika to m.in. z ustawień monitora oraz różnic pomiędzy CMYK a RGB
    b) we wstążkach o tym samym numerze kolorystycznym mogą występować minimalne różnice w odcieniu wstążki.

    c) jeśli dzielą Państwo zamówienie na kilka części (np. najpierw zawieszki, potem winietki) oraz przy dodruku produktów kolor nadruku może się różnić. 
    d) zawsze po wskazaniu przez Państwa jest możliwość otrzymania podpisanych próbek wstążek (max 7 kolorów) za darmo. Konieczne jest jedynie opłacenie przesyłki. Należy mieć na uwadze, że kolor tasiemki może się różnić w zależności od partii mimo tego samego numeru producenckiego.
    e) zawsze po wskazaniu przez Państwa jest możliwość otrzymania podpisanych próbek papierów za darmo. Konieczne jest jedynie opłacenie przesyłki.
    f) nie wykonujemy nadruków metalizowanych (błyszczących) np. złotych i srebrnych. 



 14.   Kontakt:

a) wyłącznie mailowy
b) proszę pisać z jednego adresu mailowego z którego zostało złożone zamówienie, inaczej nie jesteśmy w stanie zidentyfikować wiadomości w trakcie druku
c) proszę pisać na jeden wybrany adres mailowy (wszystkie nasze maile sprawdzamy na bieżąco) 
d) proszę pisać w jednym wątku (poprzez 'odpowiedz' a nie 'nowa wiadomość')
e) jeśli brakuje danych niezbędnych do realizacji (np. kolor nadruku, czcionka itp.) to wysyłamy maila z zapytaniem, czekamy na odpowiedź kilka dni po czym wysyłamy maila z ostateczną datą podania tych danych. W przypadku braku odpowiedzi drukujemy przykładowe dane, teksty, kolory, puste winietki itp. Brak podania danych od razu może wiązać się z wydłużeniem czasu realizacji. 
f) Wyceny i terminy realizacji podawane mailowo obowiązują do 5 dni roboczych od momentu ich podania. Jeśli w tym czasie nie złożą Państwo zamówienia ceny, zniżki, rabaty, gratisy, czasy realizacji itp. mogą ulec zmianie! (nie ma żadnych gwarancji, że za pół roku ceny będą identyczne). Bieżące ceny oraz czasy realizacji są podane na stronie ochparty.pl w odpowiednich zakładkach. Obowiązuje Państwa czas realizacji podany w momencie składania zamówienia. 




 15.   Rezygnacja z zamówienia / zwroty:

a)     Zaproszeń - po dokonaniu wpłaty, przed otrzymaniem na maila projektu: Jest możliwa, cała wpłata jest zwracana na konto wskazane przez kupującego.
b)     Zaproszeń - po dokonaniu wpłaty, po otrzymaniu na maila projektu, przed zaakceptowaniem do druku: Jest możliwa, ale wpłata zostaje pomniejszona o 100zł (wartość wykonania projektu). Wpłata dokonana przez kupującego jest pomniejszana o 100zł, jeśli wpłata - (minus) 100zł daje liczbę ujemną to nie jest zwracane nic.
c)      Zaproszeń - po dokonaniu wpłaty, po otrzymaniu na maila projektu, po zaakceptowaniu do druku: jest możliwe odstąpienie od umowy, wpłacona kwota nie jest zwracana.
d)     Na dodatki personalizowane (zawieszki, winietki, menu itp.):  nie jest możliwa. Proszę o przemyslane zakupy dodatków, bo nawet jeśli czas realizacji przekracza datę Państwa ślubu to nie można zrezygnować z zamówienia. Jest to dla nas zbyt kłopotliwe. Jeśli nie jesteście pewni to nie składajcie zamówienia tylko zapytajcie mailowo!
Od realizacji dodatków personalizowanych mozna jedynie odstąpić, czyli wpłacona kwota nie jest zwracana! 

e)      Na dodatki niepersonalizowane: można zrezygnować do momentu nadania paczki. Po nadaniu paczki nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia. Jednak dodatki niepersonalizowane (gotowe, paczkowane) można zwrócić na swój koszt do 2 tygodni od momentu otrzymania paczki bez podania przyczyny. Ze względów księgowych konieczne jest również odesłanie paragonu! Zwracane produkty nie mogą być używane, muszą być przesłane w oryginalnym opakowaniu!
f) Przed fizycznym dokonaniem zwrotu (czyli przed nadaniem przesyłki) prosimy o maila z informacją, że chcą Państwo dokonać zwrotu. Możemy wtedy podesłać wzór "odstąpienia od umowy" oraz będziemy wiedzieli że mamy oczekiwać paczki. Niestety listonosze nigdy nie doręczają do nas przesyłek (niby nikogo nie ma a to nieprawda - po prostu im się nie chce) często nawet nie zostawiają awizo! i o paczkach niestety nie mamy pojęcia :( Chcemy aby ewentualne zwroty przebiegały sprawnie i aby nie ponosili Państwo z tego powodu nadmiernych kosztów. 

g)  Zwrot jest dokonywany na to samo konto bankowe z którego wpłynęła wpłata lub inne wskazane przez klienta do 5 dni roboczych.
h) opłatami związanymi z nieodebraniem paczki i odesłaniem jej do nas przez firmę kurierską/Pocztę Polską będą obciążani klienci, którzy nie wywiązali się z umowy (tj. nie odebrali paczki). 



16. Reklamacje

a) dotyczące błędów w druku są przyjmowane w ciągu 2 tygodni od momentu otrzymania paczki tj. 14 dni kalendarzowych
b) dotyczące braków ilościowych są przyjmowane w ciągu 3 dni roboczych, bowiem tylko wtedy jesteśmy w stanie zweryfikować zgłoszenie (zdjęcia paczki, nagranie)
c) błędy powstałe nie z naszej winy (np. zaakceptowali Państwo błędną wersję zaproszeń, podali inny kolor nadruku niż chcieli, wybrana czcionka się nie podoba) są nieuznawane.
d) są rozpatrywane możliwie jak najszybciej. Jednak proszę pamiętać, że jeśli czekają Państwo ze zgłoszeniem do ostatniej chwili to nie damy rady dodrukować/ poprawić błędnie wykonanych produktów "od ręki" - na to trzeba czasu, więc prosimy o jak najszybsze sprawdzenie paczki 
e) jeśli nie mają Państwo możliwości sprawdzić paczki w wyżej wymienionym terminie to proszę poprosić o to zaufaną osobę (np. tę, która paczkę odbierała). 
f) dotyczące kolorów wydruku - prosimy pamiętać, że drukujemy na profesjonalnych maszynach pozwalających uzyskać dobrą jakość druku, jednak projekt/zdjęcie wyświetlane na monitorze zawsze różni się od wydruku. Wynika to z ustawień monitora, oświetleniem oraz różnicami w kolorach CMYK i RGB.
g) nie uznajemy reklamacji dotyczących kolorów wstążek oraz użytych papierów. Jeśli chcą Państwo konkretny kolor wstążki/kolor i fakturę papieru to ZAWSZE można zamówić u nas darmową próbkę (płaci się jedynie za przesyłkę) aby zobaczyć ją na żywo. Jeśli wybrany papier lub/i wstążka się Państwu nie podoba - to niestety nie jest to nasza wina. 
h) Jeśli już dojdzie do reklamacji: napisz maila z konkretną informacją co jest nie tak i czego żądasz, dla pewności podaj numer zamówienia, swoje imię i nazwisko oraz datę ślubu (na lakoniczne maile typu: "Proszę o telefon!!!!111!!!" nawet nie odpowiadamy), postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej co zrobić w sytuacji która się przytrafiła i poszukamy sensownego rozwiązania. 
g) Zazwyczaj jeśli coś źle zrobimy to staramy się (oczywiście patrząc na datę ślubu) przysłać Państwu nowe produkty, a poprzednich zazwyczaj nie potrzebujemy (nic nie trzeba odsyłać). Czasami konieczne jest załączenie zdjęć a jeśli nie mogą Państwo ich wykonać odesłanie źle wykonanego produktu.




17.      Zastrzegam sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny w każdym momencie realizacji. Wniesioną wpłatę zwracam  na to samo konto lub inne wskazane przez klienta.  Jak każdy artysta bywam ekscentryczna ;-) więc jeśli zamówienie lub zachowanie klienta nie będzie mi się podobało to zastrzegam sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez dodatkowych tłumaczeń.

18.    Zastrzegamy sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówień o wartości mniejszej niż 100 zł.

19.    Zamówienia nieopłacone w ciągu 5 dni roboczych będą anulowane. 

20.    Zastrzegamy sobie prawo do publikacji wszystkich realizacji w internecie. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody prosimy o przesłanie maila z taką informacją.

21.   Oferta przedstawiona na stronie ochparty.pl nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. 

22.  Jeśli nie widzą Państwo opisów produktów/zdjęć itp. należy wyczyścić cookies w przeglądarce (tzw. ciasteczka).



23. Może się zdarzyć, że czasy realizacji będą wydłużone - postaramy się Państwa o tym poinformować jak najszybciej.